torek, 28. december 2010

volk in 7 kozličkov

Zdaj že poznate mojo igralsko skupino Vrtinec. Povedala sem tudi že, da letos igramo predstavo Volk in sedem kozličkov bratov Grimm. Danes, kot že nekaj let, smo prišli v spremstvu Dedka Mraza,da smo otrokom polepšali praznike. Navadno pomagamo Dedku Mrazu ob koncu predstave razdeljevati sladkarije. Ostala sem brez besed, ko je ena mamica rekla: " Mi smo iz Ljubljane in že 7 let hodimo v Bovec samo, da bi lahko vas gledali.." Od presenečenja sem komaj izdavila HVALA.

Moram pa poudariti, da je prišla tudi moja nova prijateljica Martina iz Maribora s svojo družino gledat našo predstavo.

In zdaj še nekaj slikic :
VOLK IN 7 KOZLIČKOV
sliko, ki je predmet naše scene, je naslikal moj Žiga



Rogec budi svoje bratce in sestrice,saj gre mama koza 
v mesto po svežo zelenjavo



 

Skokec, Rogec, Beka, Repek, Pikica,
Lizika in Fizel se pripravljajo na nove dogodivščine.

Mama koza daje svojim kozličkom navodila.


Izza vogala na kozličke preži lačni volk.

Mali Fizel se važi kako bo ugnal velikega volka.

Nekdo trka na vrata. Pa ja ni že mamica prišla ?
Ni mamica ne. Volk je, volk!!!
Volk je odšel in kozlički se lepo in pridno igrajo.

Volk je šel k mlinarju.
Ojej, ojej volk je pojedel vse kozličke.
Pa ni volk pojedel vse kozličke!!
Fizel se je skril v uro!!
Uboga mama koza, je ostala brez vseh kozličkov.

Fizel je mami kozi razložil kaj vse se je zgodilo.

Mama koza je volku prerezala trebuh
in rešila svoje zlate kozličke.
Mama koza je rekla, da morajo kozlički hitro spat,
ker prihaja Dedek Mraz.
Sladkarij je bilo dovolj za pridne kozličke
 in druge pridne otroke.

Pa pridni bodite, da tudi vas ne bo volk požrl.
z ljubeznijo, Pikica

2 komentarja:

moi pravi ...

Res krasna predstava. Sploh ne morem verjeti, da same delate kostume in sceno. Nič čudnega, da vas hodijo gledat iz vseh koncev. Tudi mi smo abonirani od sedaj naprej ;)
BRAVO!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

M. hvala! tudi mi (igralci)uživamo.Ni ga lepšega kot razveseliti otroške očke in srčke!!zraven pa še sam postati otrok za pol urce.Velikokrat pa res zraven uživajo še starši, pa tudi kakšna nona (babica) se najde.
jaz pa bom še posebej vesela vašega obiska :D
hvala tudi za tokratnega, bilo je nepozabno :)