četrtek, 12. julij 2012

četrtkove voščilnice (41)

Tokrat voščilnica za Bojana-znanca,ki je praznoval 40.rojstni dan popolnoma diskretno. Voščilnico je naročila žena, moja zvesta naročnica. Pravzaprav je moja sorodnica, a jaz tega nisem vedela do pred kratkim.

Bojan dela na svojem kampu. Le-tega je treba redno in čedno vzdrževati in takrat Bojan sede na kosilnico in šiba. Ker pa zelo rad poje, poje tudi na kosilnici. Sicer pa že več kot 10 let poje pri moškem pevskem zboru Golobar. Ima res zelo lep glas. Žal ne vem kateri glas poje,najbolj ga opišem, če rečem,da nasprotje basu.
Kosilnico in Bojana je narisal moj Žiga. Slikico/risbico sem fotokopirala, da sem lahko naredila  Bojana in kosilnico v 3D obliki.
Travica pa je v bistvu ostanek zelenega papirja iz katerega sem izrezovala vejice za moje božične voščilnice.
Voščilnico pa sem zavezala z vrvico.

Kdo prepozna nogometno žogo?

Lahko izdam, da smo te žogice še pred kratkim zbirali.

7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Prav simpatična je tale in kar slišim ga, kako si prepeva :)

Mojca pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Mojca pravi ...

Zelo prisrčna voščilnica, žogica pa je sigurno iz Mercatorja ;) LP

helena pravi ...

Superca je!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Res je Mojca, nalepkica žogica je iz Mercatorja.

Janja pravi ...

Zelo simpatično :). Lp

Irena pravi ...

Super, draga moja! Bojan je gotovo kar zapel od veselja. Kmalu bova verjetno ugotovili, da sva v sorodu tudi midve :)